SABADELL BIDAIAK: HURRENGO GELTOKIA?
Donostiako zerbitzu zentrala hustu, esperientzia handiko pertsonak bulegoetara lekualdatuz, lan hitzarmenak arautzen duena baino urrunago eramanez, “badakizu zer dagoen” estiloan, eta orain, 36 lankide inguru, bankuko langileak izatetik BSOSerako txartela daukate, joanekoa bakarrik. Erabakia hartu dute jada, gutxi dago negoziatzeko.
Enpresak ongi adornatzen du bidaia... baina gero ikusiko dugu. Lan berdina egin behar badute, zergatik enpresaz aldatu? Lan baldintzak mantentzen dira, momentuz orain daudenentzat, eta enpresak kontrakoa esaten duen arte.
Ez gara zenbaki soilak, zerrendaz aldatzen gaituztenak enpresaren balantzea politagoa atera dadin; gure lan baldintzak mantendu eta hobetu nahi ditugu, eta ez dugu enpresaren nahaspilatan galduta bukatu nahi.
SABADELL BIDAIAK:¿PRÓXIMA PARADA?
Vacían los servicios centrales de Donostia, trasladando a oficinas profesionales con muchos años de experiencia, traslados a más distancia que lo que marca el convenio al estilo “lo tomas o lo dejas”, y ahora.... 36 compañeros/as de central que dejan de ser plantilla del banco para pasar a BSOS sin billete de vuelta. La decisión ya está tomada, poco margen hay para negociar.
La empresa adorna bien el viaje... pero luego ya veremos. Si van a hacer el mismo trabajo, ¿por qué los cambian de empresa? Las condiciones se mantienen.... a los de ahora mientras la empresa no opine lo contrario.
No somos simples números a los que ir cambiando de listado para que los balances económicos salgan mejor, queremos mantener y mejorar nuestras condiciones laborales, y no que acabemos perdidos en marañas empresariales.
No hay comentarios:
Publicar un comentario