jueves, 2 de junio de 2011

Traslados de plantilla



ORRI INFORMATIBOA


Dakizuen bezela langune aldatzeak gertatzen ari dira Zerbitzu Zentraletatik  ofizinetara. Aldaketa hauek zenbait kasutan berau erregulatzen duten normatibari jaramonik egin gabe burutzen ari dira.Gai hau aztertzeko asmoarekin guneko Giza baliabideetako zuzendaria den Albert Llambrich ekin bilera bat eskatu genuen. Bilera honetan Rafael Azurzak ere parte hartu zuen.
Bertan azaldu ziguten egokitzepenak egiteko, hartzen ari diren kriterioak omen dira , ahalik eta gutxien mugitzea familia zaintzen ari diren pertsonak bankuan daramaten denboraren arabera.
Ohartu gara Banco Sabadell ek baliatzen dituen formak asko desberdintzen direla Banco Guipuzcoanoko zuzendaritzak dituenetatik.Adibidez “comision de servicio”delakoan langune aldaketak daudenean BS en langileari segurtamen bat emango dion  kontratu bat gauzatzen zaio. Kontratu horretan jatorrizko lekua, zerbitzuaren iraupena eta ordutegiaren malgutasuna zein izan daitekeen agertzen da. Gure Bankuan aldiz jarrera bestelakoa da.
Aldaketak pairatzen ari gara eta badirudi batzu ez direla ohartzen edo ohartu nahi.
Egin genuen bileran zera lortu genuen: “comision de servicios” kontratua duten langileekiko  enpresak konpromezua hartzea denborarekin jatorrizko lantokira hurbiltzeko.
Oroitarazi nahi dizuegu  ordutegi orokorra 8 etatik 15etara dela. Ostegun arratsaldetan soilik urritik martxora lan egiten da eta edozein inposaketa pairatzen baldin baduzue gurekin edo Albert Llanbrichekin harremanetan sartu.
Bestalde gure desadostasuna adierazi nahi dugu gaizki banatutako konpentsazio xuhurraren aurrean, kontutan hartuz gainera Banco Guipuzcoanoko langileok egin dugun indarra integrazio prozesu osoan zehar izan formakuntza arloan izan gauzatu den lan zehatzean.

                             Informatzen jarraituko dugu

NOTA INFORMATIVA

Como ya sabéis, se están produciendo traslados de plantilla desde los Servicios Centrales a las oficinas. Estos traslados, en algunos casos, se están realizando sin ajustarse a la normativa vigente que los regula. Para tratar sobre este asunto solicitamos a la dirección de RRHH de la Zona Norte, Albert Llambrich, una reunión.  A dicha reunión asistió también Rafael Azurza.
En la reunión,  nos explicaron que para realizar los ajustes en la plantilla, el criterio que están utilizando es intentar desplazar lo menos posible a quien tengan familia que atender y en razón del tiempo que se lleve prestando servicio al Banco.
Hemos podido constatar que la forma de actuar de Banco Sabadell difiere de lo que nos tenía acostumbrados la anterior dirección de Banco Guipuzcoano.
En la reunión,  conseguimos el compromiso de la empresa para que a quienes se les haya desplazado, se les entregue el citado contrato de comisión de servicios y que con el tiempo se les vaya acercando a sus lugares de origen.
Recordaros también que el horario general es de 8 a 15 horas. Solo se trabaja las tardes de los jueves de Octubre a Marzo, y ante cualquier imposición hacérnosla saber o contactar directamente con Albert Llanbrich.
Si estás en esa situación, si en un futuro te encuentras en situación similar  o si tienes cualquier problema, ponte en contacto con nosotros
Por otro lado, queremos dejar de manifiesto nuestro malestar por la “tacaña”  y mal repartida compensación otorgada a la plantilla de Banco Guipuzcoano después del importantísimo esfuerzo realizado por la misma en el proceso de integración, tanto en relación a la formación como al trabajo efectuado.
SEGUIREMOS INFORMANDO

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